Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Hoeveel kost het retourneren van de goederen?

 

U kan een artikel  gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels of via een Bpost kantoor naar keuze.

Wat is de retour procedure?

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kan een artikel  gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels of via een Bpost kantoor naar keuze.

 

Voor retour via de Nr4 winkels:

  • U vindt de contactgegevens en openingsuren van onze Nr4 winkels op de website (www.nr4.be)

  • Wanneer het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden (zie hieronder), kan U het artikel omruilen voor een andere artikel in de winkel of omruilen voor een tegoedbon, die u op een later tijdstip kan gebruiken.

     

 

Voor retour via Bpost:

  • U vult de onderstaande retournota in en voegt die bij de kleding die u wenst te retourneren.

  • U verpakt de kleding, het kassaticket en de  retournota terug in plastic verpakking en vervolgens in de doos.

  • U kleeft de doos dicht en kleeft vervolgens het bijgevoegde etiket voor retour op de doos.

  • U bezorgt dit pakket bij een Bpost postkantoor in de buurt.

  • Deze retour is gratis.

  • Wanneer uw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld teruggestort worden op uw rekening. Indien u betaalde via Bancontact, zal de klantendienst met u contact opnemen voor de retourbetaling. Indien u betaalde via kredietkaart, wordt de retourbetaling automatisch uitgevoerd op uw kredietkaart.

 

De retourzending dient te gebeuren binnen de 14 kalenderdagen.

 

De kleding mag niet gedragen of beschadigd zijn en nog voorzien van de originele labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. 

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of niet intact is, te weigeren.

 

Retournota:

Gelieve bijgaand document in te vullen:

 Aan: Nr4 (webshop), Bredabaan 960, 2170 Merksem

 

Ondergetekende, Mevrouw ………………………………………. deel u mee dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen herroep, en wenst volgende artikels te retourneren:

 

Art nr               aantal                                     opmerking/reden van retour

…….                …….                                        …………………………………..

…….                …….                                        …………………………………..

…….                …….                                        …………………………………..

…….                …….                                        …………………………………...

…….                …….                                        …………………………………...

 

 

Datum:

Handtekening:

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kan gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels, via een Bpost kantoor of postpunt van Bpost naar keuze.

Voor retour via Bpost, vult u gewoon de retournota in en voegt die samen met de orderbevestiging bij de kleding die u wenst te retourneren. U gebruikt de originele verpakking: eerst plastic en vervolgens de doos. U kleeft de doos dicht en bevestigt het bijgevoegde adresetiket voor retour op de doos. De doos kan afgegeven worden bij een Bpost afhaalpunt.

De kleding mag niet gedragen zijn en moet uiteraard  intact zijn en nog voorzien van de labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren, alsook het kassaticket.


Wanneer uw retourzending goedgekeurd wordt, zal het geld teruggestort worden op uw rekening.

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of beschadigd werd, te weigeren.

 

Wat is de retourtermijn?

De retourtermijn is standaard 14 kalenderdagen na in ontvangstname van de goederen.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

 

Voor retour via de Nr4 winkels: Wanneer het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden kan u het artikel omruilen voor een andere artikel in de winkel of omruilen voor een tegoedbon, die u op een later tijdstip kan gebruiken.

 

Voor retour via Bpost: wanneer uw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld teruggestort worden op uw rekening.

  • Indien u betaalde via Bancontact, zal de klantendienst met u contact opnemen voor de retourbetaling.
  • Indien u betaalde via kredietkaart, wordt de retourbetaling automatisch uitgevoerd op uw kredietkaart.

 

De kleding mag niet gedragen of beschadigd zijn en nog voorzien van de originele labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. 

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of niet intact is, te weigeren.

 

 

 

Kan ik een creditnota ontvangen voor mijn retour?

Ja, bent u een Belgische of Nederlandse belastingsplichtige dan kan u een creditnota aanvragen voor uw retour door een mailtje te sturen naar webshop@nr4.be met de vraag om een creditnota op te maken. Deze wordt u dan per post bezorgd.

Kan ik mijn artikelen ruilen?

Ja, dit kan op 2 manieren :

  • In één van onze Nr4 winkels naar keuze, kunt u het artikel ruilen voor een andere maat, kleur of ander artikel, op vertoon van de orderbevestiging die u hebt ontvangen samen met uw bestelling. Indien u niet onmiddellijk uw keuze vindt, kan u bij Nr4 een tegoedbon bekomen, die u op een later tijdstip kan gebruiken.
  • In een  Bpost afhaalpunt naar keuze.
    U vult gewoon de retournota in en voegt die samen met de orderbevestiging bij de kleding die u wenst te retourneren, in de originele verpakking. U kleeft het bijgevoegde etiket voor retour op de verpakking en kleeft de doos dicht. Het geld wordt bij acceptatie van uw retour terug op uw rekening gestort.  Daarna kan u een nieuwe bestelling plaatsen.

 

De kleding mag niet gedragen zijn en moet uiteraard in tact zijn, nog voorzien van de labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. Der retourtermijn is 14 kalenderdagen na in ontvangstname van de kleding.